1 Ιανουαρίου 2013

Οι κουραμπιέδες της Μαρίας

Η Μαρία είναι η μεγαλύτερή από τις ξαδέλφες μου. Όταν ήμουν μωρό ο πατέρας μου την έφερε από το χωριό να βοηθήσει τη μητέρα μου στο σπίτι. Αργότερα παντρέφτηκε τον Ηλία Αλευρά και μετανάστευσαν στην Αυστραλία. Το 2007 που πήγαμε στην Αυστραλία γνώρισα από κοντά τη Μαρία και την οικογένειά της και έμαθα από αρκετούς ηλικιωμένους μετανάστες άγνωστες λεπτομέρειες για τον πατέρα μου, ο οποίος ήταν συχνά ο τελευταίος που τους αποχαιρετούσε πριν φύγουν από την Ελλάδα.

Υλικά: 3 ποτήρια βούτυρο ανάλατο ή φυτίνη, 2 ποτήρια καλό ελαιόλαδο, 2 κρόκοι αυγών, μισό ποτήρι ζάχαρη άχνη, μια χούφτα αμύγδαλα ξεφλουδισμένα και καγουρντισμένα, λίγη μαστίχα ή ούζο, 2 κουταλάκια βανίλια, αρκετό αλεύρι απλό και λίγο αλεύρι φουσκωτό, λίγο ανθόνερο.

Παρασκευή: Χτυπάμε όλα τα υλικά μαζί και προσθέτουμε αλεύρι μέχρι να γίνει σφιχτή η ζύμη. Πλάθουμε τους κουραμπιέδες (ή χρησιμοποιούμε φορμάκια) και τους βαζουμε σε βουτυρωμένο ταψί. Ψήνουμε στο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου μισή ώρα, τους αφήνουμε να κρυώσουν και τους ραντίζουμε με το ανθόνερο. Στη συνέχεια τους σκεπάζουμε με τη ζάχαρη άχνη στην οποία έχουμε ανακατέψει και λίγη βανίλια και τους τοποθετούμε σε ξηρό μέρος.
   


Δεν υπάρχουν σχόλια: